Monday, March 14, 2011

hr ke-2: The meaning behind your blog name

memulakan bicara hari ni...keadaan di kelantan mcm ala2 musim tengkujuh..gelap semacam je sejak 2 hr lepas. tp ms nak dtg lab tadi, keadaan sudah cerah secerahnya..alhamdulilah..mungkin kesan drp tsunami yg berlaku di Jepun menyebabkan keadaan cuaca menjadi kurang menentu sekarang..apa2 pun jgn banjir sudah ya...kes kecurian berlaku sekali lagi di kwsn kubang kerian dan kali ini rumah mar, ayu, kila & fara jadi mangsa..hish..hish..teruknya lah..aku duduk selangor dulu pun x lah seteruk sekarang..nasib baik bdk2 nie semua x de kat rumah dan khabarnya x de benda yg hilang, jadi apa motif pencuri tue pecah msk rumah ya? adakah misi dia nak ambik brg2 berharga x de..hm..hm..nasib baik motor kila & ayu x diangkut sekali..kalo x, memang sian kat diaorg...

ok, kembali ke cabaran hari ke-2...nama disebalik blog saya..he..he..sebenarnya x de apa2 yg istimewa pun..hasnahweb-hasnah is because of my name & web tue sebab konon-kononnya nak buat mcm ala-ala best2 gitu...tp x best pun..saja je..nama blog yg simple utk senang org lain ingat..just make it simple and easy to remember...ok, jumpa esok!
p/s: segala soalan2 utk cabaran ini disediakan oleh cik fareha..

2 comments:

eHa said...

wei mane ade aku sediakan soalan ni sume laa... aku pn di tag..!

hasnah said...

ha..ha...aku dpt soalan dr mu..tue yg aku tulis mu..