Saturday, March 19, 2011

day 7: A picture of someone/ someting that has a bg impact on you

SPM akan keluar selasa nie..he..he..buat bdk2 SPM 2010 mesti berdebar2 kan..ada juga yg anggap mcm biasa..to my sis..napa lah SPM kuar lambat..ingat nak dtg melawat sekolah yg ditinggalkan hampir 9 tahun..hm..x tercapai jugaklah...

Menerusi cabaran kali ini, Gambar seseorg/sesuatu yg mempunyai impact pd hidup anda..…he..he…aku suka nak katakan, aku kalo boleh nak rumah mcm supervisor aku..he..he..sebuah rumah di tepi pantai..cantik…..sangat2, sebab dulu x pernah terfikir nak rumah mcm tue, yalah just tengok22 di majalah dan tv (mcm rumah dlm cite Full house tue). Dah rasa & lihat sendiri teringin jugak.. udara yg nyaman, bunyi ombak & leh tengok kecantikan matahari aka bola merah terbit & terbenam….tp kalo aku katakana yg aku nak jadikan rumah tue ala2 rumah persinggahan mcm mana? He..he..kiranya utk family bercuti bersama2 dan utk hujung minggu saja bg merehatkan diri & mungkin juga dijadikan ala2 homestay (sempat fikir sampai ke situ..memang otak pikir duit sahaja.he..he..), mungkin jugak tempat utk mencari ilham dlm menyiapkan thesis..ha!!ha!!..tapikan, dengan keadaan tsunami yg sering berlaku sekarang & kemungkinan besar ia boleh sampai di Malaysia, adakah sesuai utk membuat rumah di tepi pantai..ha!!ha!!..apa2 pun sangat sukakan rumah itu..k, nama pun impian dan gambar ini antara can cause a big impact for me sebab br terasa nak membuat rumah di tepr pantai..jumpa esok!!

Gambar tengah: me, ayu & muni berlatarbelakang umah prof dan pantai irama...

No comments: