Friday, March 25, 2011

day 13: A letter to someone who hurt you recently

k, hr nie keadaan seperti ala2 musim tengkujuh di kelantan & mlm tadi paras air naik sampai ke garaj kete tp x sampai msk rumah..ish..ish..bila musim hujan nie akan berhenti ya?

k, cabaran hr nie memang buat aku terkelu+x tahu nak buat+ kalo x buat aci tak? aiyah...surat utk sesorg ( x kira manusia atau benda) yg menyakiti hati aku ya? hm..kalo sebab bos aku x jd jumpa aku semalam...benda tue sangattttttt normal..x de dah nak sakit2 hati nie sebab nanti aku sendiri akan cr dia. yalah x kan bos nak cr kite kan? unless benda2 tue memang penting!

kwn2 lab..hm..sebabkan sekarang di tahap sedang menslow down pekerjaan di lab, jd sakit hati tue berkurangan lah..bdk2 umah pun semuanya ok..my 'darling' yg suka buat hal tue pun dah lama x bukak sebab x guna dah dia..kalo bukak blk nie, adakah dia akan berfungsi dgn sepenuhnya..he..he..

so, pendek kata..x delah (pd hr scabarn ini ditulis)..hujan pulak mcm tahu je hr nie cuti sampai trn x berhenti2 dr mlm tadi dan setakat entri ni di tulis pun still x tulis..k, sy memang x terjawab soalan yg dikemukan..he..he..jumpa next entri!

No comments: