Tuesday, April 5, 2011

day 24: A letter to your parents

ketemui lagi..keje menimbun secara besaran since my bos called for e-scince fund meeting last sunday..need to do lab work, help him to do his paper and akibatnya I don't finish my slide for the conferences..ha..ha..first tima buat slide secara agak last minute (for me), cause b4 nie 1 bln b4 conferences udah disiapin..k, I had to do this slide as soon as possible.. k, merujuk pd cabaran hr ni..surat to my parents..honestly, x pernah buat surat2 cuma ms sek menengah dulu ada jugaklah hantar surat pd diorg..just sent it tp surat di tulis oleh cikgu2..ala, time x dibenarkan pulang dan surat2 tue pun utk jemputan pibg, hr kecemerlangan, hr kantin dan hr2 yg sewaktu dgnnya...k, demi menyambut cabaran ini, aku buat jugak lah.. menemui cikgu maamor & pn habibah... ana sihat je kat kelantan nie..don't worry. doakan ana dikurniakan kesihatan yg baik, focusing in my labwork & writting and insyallah I will try to finish it this july..to ayahanda, don't worry about me because I'm trying to apply for a job after i finishing my master.ok, ibu bapa tersayang, take care of yourself & always know that anakanda mu ni sentiasa merindui anda & thanks for raising me (since baby until now), understand me, give me to speak & give my opinon regarding my future. and remember I love you guys soooo much!! k, jumpa esok!!

No comments: