Sunday, April 3, 2011

day 22: What make you different from other

k, hari minggu yg x de istilah 'minggu' if youre in Kelantan..maybe pembaca berita + pengacara need to change the work 'selamat beristirehat di hujung minggu'. it's unfair lah bg kami yg tinggal @ menetap di negeri ci ct wan kembang dan negara2 yg sekutu dgnnya...uh..uh...


k, cabaran hr nie. what make me different? hm..hm..apa ya? susah gak persoalan ini..oh ya, aku nie, jenis so lazy to open cite2 yg aku copy drp org lain. kalo ada org yg ajak+bukakkan sampai episod akhir pun aku leh join..ha..ha..pemalas sungguh manusia..so, eventhough I like the stories soooooo much tp I will take about a month to finish it..he..he..


jenis yg senang nak kwn tp hard to say that he or she will be my best friend. my sister had told me that, it easy to find a ' close friend' but to find best friends (beside you during your hard & easy time), maybe you need a long journey to search your true best friend...mungkin tu pasal rakan sy sangat ramai..ha..ha..dgn sapa tah main tegur je, if rasa i need to talk to someone..x salah kan?


apa lagi..entahlah..x retilah nak answer this question..no idea..perhaps my friends know me better & tahu something I do not what make me diffrent from others..k, see you guys tomorrow


p/s: malas nak fikir..hari ni 1/2 day di habiskan dgn meting & having many lab work to do..uh..uh..ingat tak payah buat lagi, but for publishing another for me as a first name in that paper, I need aka had to do it..uh..uh..k, lab work & thesis mode!

No comments: