Wednesday, December 9, 2015

15 december 2015- laluan ktm yg baru for next 6 month

assalamualaikum
 
 
I dah mcm agent ktm pulak cause all of my entry for this month berkisarkan about fare, student price and new route. The new route will start on 15 December 2015....mula2 ingat tak terlibat, but when I saw the new route yesterday...oh my, I will be involved....normally, I do not need to change my route every time I travel with ktm to my uni....but starting 15/12...I need to change my route...huhu
 
ok, meh tengok route masing2....senang cite kalo skrg ni laluanya:
tanjung malim/rawang to sungai gadut/gemas akan bertukar ke tanjung malim/rawang to perlabuhan klang 
 
and
perlabuhan klang to batu cave akan bertukar ke perlabuhan klang to sungai gadut/gemas
 
masih lagi kureng understand, meh tengok peta...kredit to ktm:
sila double click utk tumbesaran......
 
ok huys, make sure your route ya...so, as usual stesen pertukaran adalah di putra/bank Negara/kuala lumpur/kl sentral.....I pun pasni kita beringat utk tukar...huhu
 
ok, tq for reading & take care ^-^
 
 


No comments: