Monday, March 11, 2013

masa bertapa

Assalamualaikum....

lama x tulis...k, bulan 3 ni will the begin of next foot step either staying in kelantan or moving back to selangor and continue my phd here or maybe working...seriously, didn't know who I need to blame but I believe that maybe there is 'hikmah' atas segala perkara ini...maybe what both my parents pray for the last 5 years, finally menjadi to see me back in selangor..dan maybe 'jodoh' sampai di situ sahaja or maybe tiba2 akan kembali ke kelantan maybe with the new sv and project

jadinya bulan 3 ni, memang bakal menghabiskan masa thinking and seriously thinking about your future lagi parah compare thinking about the fact I don't getting married yet...so, ms betapa ni perlu dihabiskan dengan berkualiti seperti merongeng ke penang...
thanks to zairi as our ala2 pemandu pelancong, ros (good luck on your master project, insyallah kalo ada jodoh kite I will be back to help you) & ila (although kite br kenal rapat & I feel our chemistry is there & thanks for all the belanja2..)

k, hopefully boleh berfikir dgn baik & di murahkan rezeki olehNYA & mendapat ketetapan dlm apa juga keputusan yg I will make.

jadinya, kekawan2 yg mengenali I will be free for a month, so mr kite mengukuhkan ukwah & bercerita hal2 zaman2 dulu...he..he...

k, see you  

1 comment:

gha said...

jom holiday.bosan aku stuck kt sini..ko faham kan mcm mana keadaannya kt sini?aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa