Friday, February 17, 2017

the genomian 2013 video

assalamualaikum...

di saat I menulis post ni, sahabat yg sering memberikan semangat, tunjuk ajar serta nasihat telah pergi selamanya...kak adiya, sgt terkejut setelah membaca apa yg di antar oleh malia usai selesai membaca yassin and sgt terkilan cause kita memang ada niat to met together with muni ms terdekat ni caused x jumpa masa birthday saya hari tu...tp ALLAH lebih sayangkan akak...akak pun pergi hr yg baik, hr jumaat and hope roh akak di samping org yg beriman...maaf saya sebab x dpt menziarahi akak buat kali terakhir kerana sy x rasa sy sekuat muni dan disebabkan oleh hal2 yg x dpt dielakkan...hanya titipan doa, al-fatihah serta yassin yg mampu sy titipkan...sy akan ingat segala nasihat akak dan akan terus berjuang utk habiskan pengajian saya...dan akak akan menjadi salah satu sebab kenapa sy kena abiskan pengajian saya...and sy percaya itu juga apa yg akak pun harapkan drp saya...saya akan terus ingat akak dan apa impian kita (sy, akak and muni) yg akak x dpt tunaikan, kitaorg akan teruskan....

sebabkan itu, I terus teringat saat2 di USM ms sambung master...and rsnya baik simpan dulu video tu di sini....sahabat di kala susah and senang, hope kita semua akan bersahabat sehingga ke Jannah and I miss u guys soooo much!!!

jom, tengok video yg dibuat khas oleh fawaz to the genomian :
https://www.youtube.com/watch?v=MxoG5-nSPdY

al-fatihah buat kak adiya and akak sentiasa dlm ingatan saya


No comments: