Wednesday, February 12, 2014

Promosi hebat!!murah2!!Pakej urutan selepas bersalin di sekitar KL & Lembah Klang & Selangor

Assalamualaikum...

tittle di atas....bg ibu2 yg baru menimbang cahaya mata, pastinya ngin kembali sihat+langsing+bergaya+menikmati ms berpantang dengan best kan..ada sesetengah dr mereka mungkin x mahu menyusahkan ibu mereka dengan menjaga mereka dan mencari2 pakej yg sesuai untuk berpantang.  hr ni nak cite pasal pakej urutan selepas bersalin aka pantang yg di jamin sangat memuaskan & berbaloi2 dengan harga yg di tawarkan..dan yang paling penting jika anda menempah sekarang, ada harga istimewa menanti anda..x kira anda berbangsa Melayu, Cina, India, dan lain2..ada boleh menikmati harga istimewa promosi di bawah ini (best tak?):


[Dengan penambahan EXRTA 1 HARI PERCUMA RAWATAN SESI BERPANTANG]

Kami ingin memberi hadiah istimewa kepada wanita di luar sana..Dengan membuat booking salah satu pakej bersalin kami sebelum 31/03/2014, anda akan dapat EXTRA 1 HARI rawatan berpantang secara PERCUMA!!!!

Anda mampu jimat sehingga RM780!!Murahkan??Tawaran dibuka kepada wanita yang sedang hamil walaupun EDD selepas bulan March..yang penting BOOKING sebelum 31/03/2014..

NAK PERCUMA LAGI??sekiranya anda booking dalam bulan Februari ini..kami berikan anda FREE VOUCHER FULL BODY RELAXING MASSAGE yang bernilai RM120 untuk 90 minit..


Jadi apa tunggu lagi....anda boleh emailkan atau Whatsapp sebarang pertanyaan anda pada ana_jati@yahoo.com/019-3685434..Jangan lepaskan peluang keemasan ini...untuk keselesaan anda, bayi & mereka yang menyanyangi nada

No comments: