Thursday, October 3, 2013

resepsi umi & mr brown

Assalamualaikum

k, kalo merujuk ke my last month entry, I did mention about majlis akad nikah umi & mr brown aka hafiz di masjid shah alam right? k, for this entry, I'll write about their resepsi event aka bersanding...ok majlis resepsi utk kedua2 belah pihak was held in Ipoh or the exactly place Ipoh royal golf & club...sounds great place right? but don't worry as the ceremony was not formal....like majlis kenduri biasa dan bukan semua tetamu need to wait for the pengantin utk berarak masuk...

ok, overall....the hall looks great..hiasan and also the environment was also nice...nice to see and took some photo around the golf club...makanan? of course lah nice...ada variety & nice cendol (although it was not the most nice cendol I pernah makan...but it taste still ok for me)...umi & mr brown's outfit...so nice, purple gitu & pelamin yg cantik with warna yg pudar memang menaikkan seri pengantin..ddoor gift yg simple & nice...yg kureng penghawa dingin not really function at the back...

ok, jom tengok gambar...kredit to ju & umi
umi yg superb lawa...walaupun bj di cari a day b4 majlis...tp hasil memang lumayan..ok, bj pengantin & pelamin kena kontra yg utk dptkan gambar yg cantik 

rakan2 immb di pelamin umi

us...semua x get ready cause byk camera kat dpn tu

umi, me & shima d pengapit

ok, tamat sudah episod cinta umi & mr brown ke jinjang pelamin and also the beginning of new love story...hope you guys happy with your new life until jannah & have a lot of cute babies...actually, patutnya esoknya me & my family suppose to go to cameron but because my sister had something to do regarding to her work...so, no cameron & pity of her cause she need to work hard to find right topic for CME....

kak ety, hapi birthday-31...hope tabah hadapi kehidupan di hospital Ipoh & sihat selalu dan dipermudahkan rezeki & jodoh and always be my nice sister...

mcm mana pulak bakal wedding event sy nanti...ahak...ha..ha...of course x de lah buat kat dewan golf cause sg besar mana ada dewan golf yg superb cantik tu...JUst a simple event & something that make me & my tetamu will join it & remember it...
p/s: tp hope x jadi mcm majlis kenduri kat Kedah tu...sian pd pengantin & al-fatihah pd mangsa yg meninggal dunia itu..ok, take care ^-^....x sabar menanti ain & 'budak' punya wed this coming nov  

No comments: