Monday, September 10, 2012

jalan2 raya

post raya lagi....
k, umur yg menjangkau 27 tahun ni, memang rasa best pulak leh berjalan-jalan dengan member2 sekolah...bila di fikirkan, sebenarnya, kebanyakkannya memang bdk2 sekolah yg rapat pun...tpi di sebabkan kami dikumpulkan di sekolah ptg yg sama, i mean sekolah agama yg sama maka terjalin lah ukuwah sesama kite...well.....setiap muslim kan bersaudara..jadinya mari ah merapat-rapatkan ukuwah tersebut..he..he..

raya dgn kekawan ni, most soalan yg akan tanya pada yg single ini adalah:JENG..JENG...'hasnah, ko bila lagi?'...well........bila apa ya...ha..ha...buat pura2 tak paham pulak...kepada kwn2 ni jawapannya:
'entahlah...tp korang doakan yg terbaik utk aku ya...insyallah kalo ada...aku akan jemput korang'..honestly soalan ni, mcm dah immune dah dlm pikiran otak aku...entahlah...kekadang malas nak pikir...pikir raya lagi best...x gitu?jadi yg penting raya bersama....bestlah raya dg korang...nanti kite buat lagi tau...pastu, bgtahu aku awal2 tau...senang sikit aku nak siapkan apa2 yg patut...kan dah kena mkn kuih raya je kat umah aku..

k, gambar2 kat bawah ni, kredit to shima nordin...tq for your upload
Me & Shima...shima nak kawin dah bulan 11 ni, kurang dah 1 org geng aku...hu..hu...

it's me in my lovely house

shahida & sepupunya i think...cause  naim (cr lelaki yg memakai bj melayu merah adalah bp saudara) was faizi's uncle..right?

in my house...ha..ha...mcm gambar family pulak...

2 org bujang bincang masalah dunia...dunia apa?

Kami yg telah berpasangan & still single..ye...ye...

Penutup baraan kami, di rumah sidang & wahidah sempena birthday wafa yg pertama...hapi birthday wafa!!


thn ni jugak menyaksikan ramai member ms sekolah dulu dtg ke rumah...thanks to rafi (i used to call him apek cina and keep argued when we were in primary school) & pasangan, zami & isteri...kerana sudi dtg. k, next time aku suruh mak aku msk lagi mee goreng yg korang suka ya...tahun ni jugak menyaksikan 2 kali aku beraya ke umah jiran aku cece...k, jgn fikir bukan2 cause ms kecik dulu pun aku selalu gi umah dia...dah besar ni je, first time buat...k, mana satu cece...haha...lihat org yg bergambar ala2 askar itu...he..he...

ok, see you soon....assalamualaikum...^-^

No comments: