Friday, February 9, 2018

my 33 birthday

assalamualaikum

yes...and alhamdulilah..I am officially 33 years old...and this year, I got my surprised party from my family member (walaupun x berapa surprise cause my big sister already asked me before, do I need my surprised party..haha..lol)...

ok, my wishes for this year
1. Moga dikurniakan kesihatan yg baik and I can cope with my high level of tensions
2. Start my work and finish asap
3.dimurahkan rezeki
4.hope something happy big happened by this year walaupun cahaya tu masih nampak dalam kesuraman
5.dikelilingi oleh org kesayangan

and most importantly..I need to be superb focus+organize..so 2018, please be nice ya..

so, the celebration di tunda 1 week later after my bornday cause I attend my roomate reception at Kedah..haha..and not forget tq kak diana for the slices of cakes....and your treat also..love u..I will treat you later on your birthday..

ok, picture time...tq to my sister in law for the picture 

kebetulan last Saturday was my neighbour reception day..so, kuar mkn rsnya dlm 5 kali...haha...ni masalah kalau ada kenduri kawin dpn rumah...

my birthday cake...my gods!!sedap giler...x tipu..

and my mother's birthday was a week after my birthday...to my siblings, jgn jelous ya...see, sapa mak lagi sayang..haha

birthday celebration

suap-suap

gamba paling mahal cause ms ni tangkap bapak ambil gambar together before he went to mosque...yg lain2 bervideo call shj...tq guys, surprised video call tu memang best...najib and along family..kak lin je x de

sementara tunggu big boss turun

this is my sis in law..haha..aka I curi gambar drp FB dia

tukar beli kek...sedap giler...sumpah x tipu



tq guys for the surprise, love u guys soooo much!!!...and saya masih buka peluang utk sapa2 nk belanja saya sempena my birthday...hahahaha...ni namanya gangguan jiwa semasa sedang study...semua org yg baca post ni, sila doakan sy fokus and cepat2 serta dipermudahkan study saya tau...kena sentiasa sihat sebab x de sapa boleh cover kerja saya..haha...nasib lah labu


tq for reading and take care ^-^

No comments: