Thursday, October 6, 2011

seperti yg di janjikan!
















Jumpa lagi..k, seperti yg di janjikan dlm post yg lepas..jom melihat gambar..honestly, ni 1st time buat kat notebook dulu guna lappy..agak mencabar & line internet yg sokmo x nak terima gambar that I want to upload..sabar aje lah..k, thesis udah di submit! (yahoo!!melompat2 bentar) but the nervous will come back when the viva time..time2 kali habis solat berdoa agar pemeriksa2 aku di lembutkan hati agar dapat memeriksa my thesis in the good mood & hapi..ok, kembali ke topik asal..aku ni, raya dah habis br nak upload..nak buat macam mana, need to give 100++ concentration to my thesis..


k, gambar di kiri: raya ke-2, berlatarkan sawah padi yg luas terbentang..he..he..really like to see this scene..Gambar tengah: at last after 4 years, we're back together (otak menyanyi lagu together from high shool mucisal 1), ms ni, semua kepenatan after majlis umah terbuka hr ke-4..aku x sempat nak jemput sesapa. this majlis more to my sis yg nak gi USM..k, presenting again the new members: iman & azam.. Gambar kanan: the candid picture..that's to kwn pak din (really forget his name, my junior sliss..ala, aku & odin kan 1 sekolah)..tq, so much..










next batch, from left: lepas raya umah nenek..peace everbody. Gambar tengah: bdk2 mat salleh kat umah aku..really do not understand malay mainly iman, azam faham but need to speak slowly. so really need to speak english with the 2 guys. Gambar kanan: terserah kehapian setelah mendapat duit raya from cikgu maamor & kak ety..yes! alng je x sampai hati nak pau cause perlu byk duit utk bina kerjaya, umah dan lin after pulang dr UK...although sotime aku ni jahat, tp kekadang need to bertimbang rs jugak! ha..ha...sebenarnya nak pau utk hari konvo aku next year (insyallah! doakan!)..what is it..really need to wait!















Gambar kiri: the twins, dulu lah..muka memang sangat iras..tp sekarang nampak bezanya..tengah: us without along, kak lin, ima & azam di pg raya..Gambar kanan: the girls!












Gambar kiri: woman without make-up..sangat x boleh di percayai..walaupun aku x pakai, tp mesti nak tengok cermin jugak..k, ni sampai memanjat nak betulkan tudung. Gambar tengah: bdk2 berbaris nak mintak duit raya..he..he..this year x de duit ya..simpan utk banyak benda..tahun depan, insyallah dpt..Gambar kanan: latest pic of cikgu maamor and puan habibah..tq for everything!

k, sampai sini dulu..apa aku nak buat dgn lappy ya? rosak sudah..x tahumcm mana nak lupuskan..k, sekarang aku keje kat biostatistik, kekadang dok genom..apa2 pun need to cr kerj @ survey tempat utk sambut phd..k, fuh sikit...bye! jumpa lagi..

2 comments:

Hijau Daun said...

Hahaha.....family reunion seperti yg di war-warkan seblum ini......tumpang happy dgn semua harapan & penantian yg mengembirakan......all the best with ur becoming viva......adios!!

maznah said...

haha....raya kali ni sngt bermakna