Sunday, December 26, 2010

tag from eha

aiya!!sudah kena tag..so, kena menjawab lah tag drp eha, aiya!!..kejap kena check soalan sat

1. Apakah status anda?
Same as eha, kite nie semua hak milik Allah (tiru sih..insaf sat...). terkini..i'm still single and also available..so, sapa2 leh hantar resume utk dikemukan..(ha!!ha!!)..sapa2 yg kenal aku mesti tahu aku mcm mana..rasa best je jadi single nie..leh berbakti pd parents & siblings serta menyiapkan master dgn aman tenteram..adakah status ini akan berubah..insyallah akan berubah but tak tahu bila..semua terserah padaNYA..

2. Ceritakan tentang diri anda
nak cite yg mana ya..hm..serba ringkas..aku seorang yg ringkas & sempoi..maybe sebab ada 8 org adik beradik..(ramai tak?he..he..), jd kena pandai jaga diri sendiri..sepanjang 23 tahun hidup, duduk di selangor dan sekarang telah 3 thn kuar drp selangor cause sambung master kat usm, kelantan..anak ke-3 and i have a complete siblings cause ada abg, kakak, adik lelaki dan adik perempuan.x semua org dpt merasa semua tue..ada bapak yg nampak garang tapi sebenarnya baik (x caya leh tanya mar, ain & eha) & mak yg baik hati dan x garang..he..he..

3.Ceritakan tentang Blog anda
overall blog ni di bina utk memberitahu rakan2 ku di mana aku berada..kiranya x lost contactlah..sekurang2nya walaupun jauh di mata tp diaorg still tahu aku buat apa dan utk family jugak utk bgtahu i'm always fine dan hidup bahagia di usm nie..cite pasal aktiviti harian, mingguan dan bulanan serta mengucapkan tahniah pd rakan2 yg telah mendirikan rumah tangga..nak berniaga di blog? x de business utk dilakukan..jadi blog aku nie ala2 diari yg boleh ditatap oleh semua org!!

4. Apa pandangan anda tentang dunia blog?
best!!dapat berkongsi info, dan yg paling penting aku leh survey baju, novel yg ingin di beli dgn berblog...dan paling penting, cause di usm nie FB kena blog ms office hour..dunia blog is another option utk di lihat..uh..uh...sampai bila nak blog FB nie...

5. Nasihat anda kepada rakan2 yang baru nak wat blog..
sila2 buat..leh menambahkan ruangan blog yg boleh di lihat..rajin2 update (ha..ha..aku pun jarang2 update. ada hati nak nasihat org..) dan mencantikkan blog anda..jgn tiru blog sempoi sy nie..so, bila dah jauh nanti..x de lah lost contact...x gitu?

6. Nyatakan keunikan yang terdapat pada blog anda..
unik? x de yg unik..sekarang pun dok just tukar2 lagu kat ruangan lagu tue..kan aku dah kata, diri ku nie sempoi (tp aku suka tengok blog unik2 nie)...nantilah..aku buli adik aku kasi unikkan hasnahweb nie...sapa ya nak jadi mangsa nie?hm..hm...

7. Sampai bilakah anda akan menulis blog dan impian anda dalam dunia blog?
kalo boleh sampai akhir hayat..he..he..tapi utk update..ada sikit liat..tengok nak msk tahun br pun entri br x tulis lagi..he..he..impian dlm dunia blog agar sy leh rajin2 mengupdate..impian sendiri..mahu belajar ke phd, bekerja..ada umah..kete...(memang mata duitan) dgn usaha sendiri dan agar leh melawat tmpt2 menarik di seluruh dunia bersama family @ rakan...

habis pun taip tag ini..nak kena tag ke eha?hm..nak suruh sapa ya...takkan aku nak tag mu blk eha..mana leh kan? jadi mahu tag kak adiya, kak lin, maznah, iman, en arjuna dan sapa2 yg membaca blog ini...jumpa next entri!!

1 comment:

eHa said...

ade ke pulak nk tag aku balik?? ehehehe..

btul2.. ayahmu baik :)

abes, bile nk tuka status ni...?? ;p