Monday, December 29, 2008

terkenang2

hish..napa ya? setelah meningkat dewasa nie baru terasa waktu sangat cepat berlalu...kalo ms sekolah dulu teringin cepat nak keje..sekarang nie,aku hope sangat kalo ade mesin masa (mcm cite doraemon)..aku nak sangat kembali ke alam persekolahan..yelah, penuh dengan gelak ketawa, duit pama support, x perlu fikir nak balik umah bila (bagi mereka yang tinggal jauh dari rumah, cam aku..ha!!!), terfikir nak support adikberadik, nak bagi duit kat ibu bapa dan macam2 lah..but, life must go on.. rasanya nak cite pasal member2 aku yang dah mendirikan masjid pada tahun nie..tahniah ya..dan dari pengiraan aku, kalo x silap adalah dalm 6 orang budak SMKA dulu dan 2 org MSU. (thanks cause jemput, nie memang membuktikan anda memang mengingati rakan2 sekolah anda).


mula2 cite pasal zaki anuar ariffin a.k.a akek.kenal dengan dia masa darjah 1 lagi sampai sekarang. our parents pun berkawan jugak terkejuts gak bila dengar budak nie nak kawin cause dia nie ada abg atas dia (baya kak ety) yang belum kawin lagi...

No comments: